Reklamačný poriadok SadniDoVaku.sk
Ako postupovať pri reklamácii, keď:
1. tovar bol poškodený pri preprave (porezaný vak, zašpinený, a pod.);
2. sa jedná o vadu tovaru (iná farba, typ, vada materiálu, a pod.).
1. Tovar bol poškodený pri preprave (porezaný vak, zašpinený, a pod.)
- Ak dostanete balík s viditeľne poškodeným obalovým materiálom, taký balík nepreberajte a ihneď spíšte so zamestnancom prepravnej služby (Slovenská pošta, DHL, a pod.) protokol o poškodení zásielky.
- Ak balík prevezmete a poškodenie tovaru zistíte až pri jeho rozbalení, je stále možné zásielku reklamovať do dvoch pracovných dní na ktorejkoľvek pobočke prepravnej služby.
POZOR! Vždy je nutné spísať reklamačný protokol príjemcom – zákazníkom! Len takto je možné vyhnúť sa prípadnému zamietnutiu reklamácie.
2. Jedná sa o vadu tovaru (iná farba, typ, vada materiálu, a pod.)
- Reklamáciu podáva zákazník, ktorý tovar objednal. K podanej reklamácii nám prosím pripíšte aj svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nezrovnalostí alebo otázok.
- Tovar prosím pošlite s vyplneným reklamačným protokolom, ktorý nájdete tu, vrátane presného popisu vady. Označte tiež požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí). Podpísaný reklamačný protokol prosím priložte k reklamovanému tovaru.
- Ak chcete tovar s vadou vymeniť zo sady (keď je v balení viac kusov), zašlite iba poškodenú časť, nie celú sadu.
- Najlepšie je tovar poslať naspäť v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.
- Balík pošlite ako obyčajnú, prípadne doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si uschovajte ako doklad o odoslaní.
- Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
POZOR! V každom prípade prosíme o vyplnenie reklamačného protokolu, aby nedochádzalo k zbytočnému zdržovaniu vybavenie reklamácie!!!
Adresa pre zasielanie reklamácií:
CRAZY shop s.r.o.
Klubovní 124 – vlakové nádraží
789 69 Postřelmov
Česká republika
Kontakty:
Tel.: +420 731 107 440
E-mail: info@sadnidovaku.sk
Vybavenie reklamácie
- Reklamácie vybavujeme v čo najkratšej dobe, najneskôr však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína bežať dňom prijatia reklamovaného tovaru (prijatie zásielky alebo prijatím tovaru na sklad).
- V prípade uznanej reklamácie s žiadosťou o výmenu tovaru vám tovar zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, učiníme tak prevodom na váš účet.
Záruka vrátenia peňazí
- V prípade, že s tovarom nie ste spokojní, môžete ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť. My vám na základe vášho priania tovar vymeníme alebo vrátime peniaze.
Záručná doba
- Na tovar poskytujeme záručnú dobu 2 roky (ak nie je u tovaru uvedené inak), táto začína bežať dňom prijatia tovaru zákazníkom.